22 June 2012

Proloog

Kuna paljud minu tuttavad on tundnud huvi ja sooviks lugeda meie reiside kohta reisipäevikut, mida ma siiani ei ole viitsinud kirjutada, siis seekord otsustasin end parandada. Parem hilja kui mitte kunagi :) Midagi ekstravagantset siit muidugi oodata ei tasu, sest ma pole suurem asi kirjutaja.

Kuna Mirjam on veel piisavalt väike, siis me väga pikki sõite ette võtta ei tahtud. Eelmisel suvel käisime ära Lätis (oli väga tore reis). Seekord siis võtsime sihiks Leedu. Asukohalt mitte väga kaugel, aga samas siiani vaid nn. "läbisõidumaaks" kujunenud. Seoses kõikide tööde ja tegemiste kuhjumisega maisse/juunisse on seekord jäänud kogu reisi planeerimine ainult minu õlule. Tulemuseks suhteliselt kiiresti kokku klopsitud variant, aga loodan, et teised ka rahule jäävad. Nagu alati enne reisi olen veetnud tunde, tegelikult lausa päevi, nii internetis kui ka Leedu alast kirjandust lugedes. Tänaseks on tekkinud mingi ettekujutus, kuhu minna ja mida vaadata. Algselt planeeritud nädalasest reisist on saanud 10 päevane reis :)

Seekord on meil jällegi ilusti kõik öömajad ette broneeritud ning ei pea kohapeal aega ja närve öömaja otsingutele kulutama. Samuti jääb autosse rohkem ruumi telgi ja telgivarustuse arvelt :)  Põhjus, miks just selline valik, on jällegi Mirjam. Ma ei taha mõeldagi, et peaksime temaga telkima. Karta on, et ta ei oskagi ilma oma voodita magama jääda. Telki aga voodit ei pane. Öömaja otsimisel olid põhikriteeriumiteks kööginurga olemasolu, koikud, katus pea kohal, WC, dušš, eelarve ehk soovituslik maksumus a` 50€. Kaks viimast öömaja siiski ületavad selle eelarve piiri, aga ega Klaipedasse on üleüldse raske mingit öömaja broneerida (kõik on juba broneeritud).

Natuke ka terminitest, mida peaksid teadma, kui seda blogi loed:
1. Tädi - GPS seade
2. MAX - valvekoer, mitte kaisukoer
3. pesukaru jutt - rumal jutt

No comments:

Post a Comment